091014

Godmorgon!
Eller ska man kanske säga eftermiddag? Haha!

Jag orkade verkligen inte gå upp imorse, så är hemma idag med. Kalla mej lat, men jag har nog aldrig varit såhär trött i mitt liv förut. Men men. Jag har käkat fukost och duschat. Så nu är jag lite mer fit for fight i alla fall! Om lite mindre än en timme, sätter jag mej på bussen ut till blacka och mina konfirmander. Då undrar ni säkert, varför kan hon åka dit men inte gå till skolan?!!
Jo, såhär är det. I skolan finns all press, man ska vara duktig, vara bäst på proven, klä sig snyggt så man slipper konstiga komentarer och allting är et stort jävla måste. Jag har liksom tappat gnistan lite. Allt detta slipper jag i konfirmandarbetet. Där kan jag vara den lite galna tjejen, jag kan leka lekar utan att känna mej töntig, jag kan få prova nya saker, skaffa mej erfarenhet och främst av allt, det är inget måste. Jag behöver sånt nu. Saker som inte är ett måste.
Vem vet, kanske håller jag på att bli galen på riktigt.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0