091011

Idag vaknade jag av att syster och hennes kompis sprang runt i hela lägenheten och sprutade vatten på varandra, samtidigt som dom skrek. Det var den sovmorgonen det.
Efter ett tag drog dom iväg till stan, och jag kunde lugnt äta frukost, själv, i soffan, i pyjamas, samtidigt som jag tittade på Sex and the City-filmen. Mycket trevligt måste jag säga.

Sen blev det dusch, och eftermiddagen har sedan bestått av att städa städa städa. Eftersom mitt rum såg ut som att slagfält. Som vanligt. Det där med att hålla ordning håller ju bara ett par dagar, hur många gånger jag än säger åt mej själv att nej, lägg tröjan i garderoben istället för på golvet, eller släng inte jackan där, utan häng upp den. Lika onödigt varje gång, för nog fasen hamnar allt på golvet bredvid sängen i alla fall.

Lagade mat med mami nu på kvällen. Jag ser henne ju inte så ofta längre, så det var trevligt. Hon bor ju liksom knappt här, haha. Efter maten har jag underhållit mej genom att glo på tv, och sen hamnade jag här. Som vanligt.
Ska i alla fall se Wallander-filmen som går ikväll, FAST den är på engelska. Gillart inte riktigt, men jag har ju inget annat bättre för mej. Eller det har jag väl egentligen. Men jag orkar inte. Det är nog mer det det handlar om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0