091008

Igår var jag hur pigg som helst när jag vaknade, och då hade jag lagt mej vid tolv ungefär. Så igår tänkte jag vara smart och gå och lägga mej ännu tidigare, så att jag kunde vara riktigt pigg och utvilad idag med. Det lyckades inte. Trots att jag gick och la mej vid tio, och somnade rätt snabbt, så var jag hur trött som helst imorse vid sex. Kan man sova för mycket?

Det känns som om den här dagen inte alls kommer bli bra, för att...
1. Jag är megatrött!
2. Vi har prov idag.
3. Foldern ska vara klar, och jag har typ allt kvar.
4. Jag ska på styrelsemöte. (Själva mötet är väl okej, men att åka buss och tåg dit, är så jäkla tråkigt).

Det är min dag det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0