091005

Jag förstår verkligen inte hur man kan vara såhär trött. Jag var hemma från skolan idag, för jag orkade verkligen inte gå upp ur sängen imorse. Så jag sova halva dagen, men jag är fortfarande trött. Hur är det möjligt? Om det inte hjälper att sova, vad hjälper då?

Allt känns riktigt hopplöst för tillfället, och jag vet inte vad jag ska göra för att det ska bli bättre. Kanske är det bara så att jag helt enkelt behöver ladda batterierna? Jag ska i alla fall vara hemma imorn med, och sen får vi se.


Ska det verkligen vara såhär?

Kommentarer
Postat av: Filippa

Jag förstår hur du känner... Har varit där och börjar hamna där igen nu...

Det bästa du kan göra är att bita ihop och kämpa!

Det blir inte bättre av att sitta hemma, även fast det verkar väldigt lockande... Och om du ändå stannar hemma, ta en promenad, få lite luft i hjärnan och gör saker du tycker om, så mår du iaf lite bättre för stunden...

2009-10-06 @ 17:50:19
URL: http://jmmomdt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0