091002

Andra oktober. Minus en grad ute. Jag gillart inte kan jag säga. Jag som hade hoppats på att kunna använda skinnjackan ett par dagar till i alla fall. Men nej.

Som jag trodde igår, så började väskan packas ca tio i tolv. Sen kom jag ju på att jag var tvungen att ladda kamerabatteriet, och så sprang jag runt ett tag och letade efter laddaren. Sen likadant med min mp3. Så jag gick väl och la mej vid kvart i ett ungefär. Så jag är trött idag.

Mathilda kommer i alla fall och hämtarmej i eftermiddag, så jag behöver inte dra med mej hela väskan till skolan. Vilket är riktigt skönt. Den hade liksom inte fått plats i skåpet, haha!

Jaa, så i eftermiddag åker jag iväg på läger, och kommer inte hem förrän söndag eftermiddag. Jag bloggar väl om jag hittar en dator med internet, men man ska nog inte hoppas för mycket. Så om inte annat, skriver jag på söndag igen.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0