091001

Första oktober idag då! Och det känns verkligen att hösten är på väg. Var på stan med bästa Malin idag, och på väg dit höll jag på att frysa ihjäl i min älskade skinnjacka. Så nu har jag bestämt mej. Vinterjackan får göra premiär imorgon. Det går inte att förneka att skinnjackan nog får gå i ide igen.

För övrigt så inhadnlade jag två par jeansleggins idag. Ett par svarta och ett par mörkblå. Är riktigt nöjd med dom, trots att dom sitter så hårt att det är en kamp att få på sig dom. Men dom sitter, haha! Sedan köpte jag även ett brunt linne.
En förpackning peeling och en fotcreme fick också följa med hem. Funderade på lite skor också, men bestämde mej för att vänta lite med det.

Nu ska jag snart lägga mej i ett varmt bad, och sen är det packning inför helgen som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0