Utråkad!

Om ni någon gång undrar hur man blir utråkad, så kan jag ge er ett tips. Bli sjuk! Det är så fruktansvärt tråkigt och ensamt så det inte är sant. Tror nästan man blir ännu sjukare bara för att man har så tråkigt också. Fy.
Det blir ingen skola för mej imorn heller, för mami tvingar mej att vara hemma imorgon med. Men som jag sa till Malin förut. LiU ser väl ut som en helt vanlig skola, lite mer fancy kanske med lite föreläsningssalar. Så vad missar jag egentligen liksom?

På lördag måste jag dock vara frisk. Och är jag inte det, så låtsas jag. För då ska vi ut till Kolmården med konfirmanderna. Vi ska bara klargöra en sak först. Jag vill inte åka med för att vi ska till djurparken, för den har jag sett nog av för det här året egentligen. Jag vill åka med för att jag blir tokig snart om jag inte får träffa folk! Så även om jag inte är 100% frisk, så ska jag med. Om det så krävs nässpray, tio pappersrullar, bafucin, alvedon eller något annat!
Och jag som ville gå ut imorn. Det kan jag ju bara drömma om. Nog för att det går an att gå och snörvla på Kolmården, men på Otten känns det lite b.

Nu ska jag mata mina fiskar och sen blir det SOS Gute och Lyxfällan i soffan!




Och förresten Céline, pepparkaksglass är visst gott ;)

Kommentarer
Postat av: Céline

haha nae fy sjutton så sjukt äckligt :D! Det enda jag gillar som har med pepparkakor att göra är degen (a)

2009-11-05 @ 21:44:02
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0