Som vanligt om kvällarna

Jag sitter här med en mugg varm choklad, och som vanligt på kvällarna kommer alla tankarna. Fast jag vt inte vad jag ska tänka längre om jag ska vara ärlig. I ena sekunden vill jag inget hellre än att vara singel och kunna göra precis vad jag vill. Kunna dansa med vem jag vill utan att någon blir sur. Kunna flytta vart som helst utan att behöva känna att jag lämnar någon. Kunna känna mej fri helt enkelt. Sekunden efter vill jag inget annat än att ha någon att dela allting med. Myskvällar, biobesök, deppiga dagar, lycka, snöbollskrig och massa andra saker.
Jag vet inte längre vilket av det där jag mår bäst av. Jag tror att jag vet, men hur vet jag att det verkligen är så.
Jag vet nog ingenting just nu egentligen.

Nu borde jag nog gå och lägga mej innan jag svamlar bort det här totalt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0