Psykologi

Sitter här och gör en psykologiuppgift som egentligen skulle ha varit klar för en vecka sen. Men jag har helt enkelt glömt bort den. Lite med flit kanske. Jaa, så är det nog. Men nu ska jag ta tag i mej själv. Börja på den ska jag göra i alla fall. Filmen börjar ju vid nio så då ger jag upp. Då får den bli klar imorn om den inte är klar innan det.
Det sägs att ungdomar pluggar ihjäl sig. Det stämmer i alla fall inte på mej. Kanske för att jag väljer det själv. Men inte fan mår jag dåligt av det.

Kommentarer
Postat av: Céline

nej men hallå vänta på mig nu vaa :O!? Jag har ju inte ens börjat med psykologin ;)

2009-11-08 @ 20:10:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0