Outfit istället

Jag var ju som sagt borta i nya lägenheten och tog mej en titt förut. Och jäklar vad fint det hade blivit. Är riktigt nöjd med allting faktiskt. Speciellt mitt rum, och vardagsrummet. Jag tog såklart massa bilder, eftersom jag hade tänkt att visa dom här. Men insåg nu när jag kom hem att sladden till mobilen har fått fötter och hoppat ner i någon kartong som står här. Inte tänker jag g mej på att leta efter den, med tanke på hur många kartonger det är. Så ni får helt enkelt vara nyfikna ett tag till ;)

Lekte lite telefonväxel förut också, haha. Det var så många som ringde, hela tiden, så jag kände mej lite som Malin när hon jobbade på Rejmes i somras. I alla fall, så bestämdes det att jag ska åka ner till Malin nu ikväll och se på film. Daniella skulle ligga hemma i sin säng istället. Får väl ta det där med riktig filmkväll med alla tjejer en annan dag helt enkelt.

Jaa, eftersom det inte blev nåra bilder på lägenheten, så lägger jag upp en dagens outfit, bara för att liksom!



Jeansleggins - Ullared
Blått, långt linne med brottarrygg - Gina Tricot
Svart tjocktröja - NewYorker
Svarta Uggs - Skopunkten

Kommentarer
Postat av: Daniella

det är välidigt skönt i sängen! :) hoppas ni har det trevligt:)

2009-11-13 @ 23:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0