Nya lägenheten

Kom just på att jag ju har lovat lite bilder på den nya lägenheten. Och nu har jag ju faktiskt hittat både sladden och det laddade batteriet till kameran.
So here we go!


Hallen. Vi är oeniga angående golvet. Mami vill ha kvar, jag skriker byt!


Vardagsrummet. Allt är inte iordning och upplockat än dock.


Mami sover i vardagsrummet. (Där ser man även en skymt av den grymt snygga fondtapeten!).


Mitt rum. Stökigt som vanligt, jag vet! Men nu har ni sett det.


Systers rum.


Köket som är väldigt icke renoverat än.


Det var en liten titt, men lägger upp nya bilder när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag står på din sida gällande golvet i hallen;)

2009-11-28 @ 03:42:26
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0