Mot Ica...

Nu har mami och jag kört bort ännu mer grejer till nya lägenheten, så nu är det enbart möbler kvar i mitt rum. Tror vi ska skruva isär sängen sen också, så jag lär få sova på golvet några nätter, hehe. Men det funkar.

Nu ska jag mysa ner mej i ett varmt bad, och sen blir det Skärgårdsdoktorn för fulla muggar. Ska försöka somna tidigare idag, så jag orkar gå upp imornbitti. Eller jag har liksom inget val. Vi har nationella prov från åtta till ett, så jag måste liksom vara där.
På tal om det så måste jag gå ner till centrum och ta ut pengar och inhandla en drickyoghurt och lite sånt. Om man sitter alla fem timmar imorgon, så får man ju ingen lunch. Så det krävs att man har något att äta med sig så man orkar!
Jaa, badet får väl vänta en liten stund helt enkelt.

Mot Ica...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0