Min dag

Hej hopp!

Idag höll jag mitt tal, kors i taket! Jag dog inte, så det är väl positivt. Vet dock inte hur det gick. Det känns som om jag pratade i en evighet, och att jag pratade för snabbt, sluddrade och skakade som ett asplöv. Den som lever får se.

Fikade på stan med Céline efter skolan. Det blev en rabarberpaj och cola på coffee house. Mums! Sen åkte Céline hem, och jag fortsatte att gå på stan en stund till. Stannade till hos Carl, som för övrigt har övertalat mej att köpa ny mobil. Sen hittade jag även lite fina ögonskuggor på H&M, nytt schampo som jag vill testa (jaa, jag har gått på Glow-reklamen! Jag lovar att komma tillbaka med recesion om det.) och så köpte jag Bobby's hårspray. (jaa, jag har gått på det med. Jag är väl lättlurad eller bara skadad av att gå spmp?)

Sitter för tillfället och diskuterar mobiler med David på msn. Mycket givande konversation. Vi har kommit fram till att Sony Ericsson antagligen inte ljuger, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0