Min bästa vän soffan

Jag sitter här och tjurar över att sjuk. Det är så jäkla tråkigt så det inte är sant. Jag kan inte gå till skolan, jag kan inte vara på KU, jag kan inte hjälpa till i nya lägenheten, ingenting! Jag blir ju social understimulerad här hemma. Tur att man har bästa Malin att terrorisera med samtal ibland i alla fall, haha ;)

För att fortsätta med julkänslan som snön gav mej, ska jag ta lite pepparkaksglass. (jaa Malin, det finns faktiskt, hehe) Sen ska jag sätta mej i soffan, där jag har suttit i princip hela dagen, och se på Stockholm-Arlanda och Grey's Anatomy.
Soffan och jag börjar bli riktigt goa vänner. Hoppas inte jag smittar ner honom bara.

Kommentarer
Postat av: Tomas

Lyckas du smitta ner soffa, i så fall är du riktigt sjuk...Men håller med dig, inget kul att vara sjuk! Krya på dig:)

2009-11-04 @ 23:41:46
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Céline

haha nae asså Myh fy faaan va äckligt med pepparkaksglass :O!! Du måste ju skoja xD hoppas du blir frisk snart <3

2009-11-05 @ 15:24:15
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0