Kvällsfunderingar

Sitter och funderar på om jag borde ta ett sista bad innan vi flyttar. Vi kommer ju inte ha något badkar i nya lägenheten. Men jag vet inte om jag orkar. Klockan är ju trots allt elva. Tror jag i så fall går upp lite tidigare imorn och tar ett morgonbad. Vi får se.

Jag borde packa ner resten av min garderob också. Är dock rädd att den har växt lit sen vi flyttade hit, så att den inte får plats i mina två rsväskor längre. Det ser nämligen inte så lovande ut, haha. Men så är det.

Jag kommer antagligen inte blogga imorn, med tanke på flytten och allt, men håll ut! Snart är jag tillbaka, och då ska ni få bilder på nya lägenheten med!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0