Idol

Sitter i soffan och kollar på Idol och äter B&J. Förvånas över hur dåligt det gick för Eddie. Det gjorde nästan ont i magen när han kom till de höga partierna.
En annan sak jag är förvånad över är att Rabih (eller vad han nu heter) fortfarande är kvar. Jag menar, han har sjungit falskt i flera veckor nu. När ska svenska folket ta sitt förnuft till fånga och inse att han inte hör hemma i idol?!

Nu ska jag fortsätta titta på Idol och tjura över att jag sitter här ensam istället för att vara ue och dansa loss!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag har sett idol en gång, och det enda jag kommer ihåg är hur dålig Rabih var...Det borde iaf säga något?

2009-11-06 @ 22:17:17
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0