Houston, we have a problem...

Jaa, klockan är över tolv och samhällsarbetet är inte inskickat. Jag har just insett att jag har ett problem. Får skylla på att...

1. Datorn havererade
2. Usb-minnet fick ben och sprang och gömde sig
3. Kaffet tog slut
4. Filmen var för bra
5. Ozonskiktet sprack så jag blev helt solbränd och fick frossa
6. Polarisen smälte så det blev översvämning i vardagsrummet
7. Jag verkligen jobbade in i det sista, men inte är riktigt klar än, och sedan fråga med hundögon om det är okej att jag skickar in det på måndagkväll istället
8. Jag låtsas att jag är sjuk imorn, och gör klart det tills på torsdag.

Det lutar ju åt det sista, men måste verkligen gå på resten av lektionerna imorn, så det kanske får bli nummer sju istället.
Eller vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag tycker nr 6 låter trovärdigt:)

2009-11-16 @ 07:45:31
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas
Postat av: Malin

HAHAHAHAHA :D

2009-11-16 @ 12:38:58
URL: http://weeiihoouu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0