En dag med Daniella!

Efter skolan åkte jag och Daniella runt i stan och muppade oss lite. Handlade gjorde vi i och för sig också. Först åkte vi till ÖB, och där kan man möta konstiga personer som tror att deras bilar är stora som hus, jag lovar, haha! Sen åkte vi vidare till Rusta, där Daniella höll på att köpa en alldeles för stor gran, men det rättades till ganska snabbt. Och efter det var det dags för en tur till Maxi (där jag för övrigt tydligen ska ha min praktik vecka 2 och 3). Det blev mumsig fika, och så konstaterade jag misstroget att klänningen jag ville ha till nyår enbart finns kvar i storlek 42. Inte okej liksom!

Nu är jag i alla fall hemma med mitt naturgodis som jag så oskyldigt köpte, och väntar på att få mat. Mamma har visst något långkok på gång. Spännande spännande. Förra gången hon försökte sig på något sånt här, slutade det med att både jag och syster ljög mami rakt upp i ansiktet och sa att det var gott. Det smakade blää, haha. Hoppas det blir bättre den här gången, för jag är hungrig!

Jag skulle ha gått ut ikväll, men Malin är i Spanien och roar sig, Daniella ska tvätta (!) så det blidde inte så. Istället ska jag väl sitta här och knapra nötter och se på Idol.
Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0