091124

Insåg precis när jag skrev datumet, att det är exakt en månad kvar till julafton! Så nu tycker till och med lilla jag att det skulle vara okej med ett par snöflingor. Lite julkänsla måste man väl ändå få. I helgen blir det nog att gå ner i källaren och rota fram julsakerna bland allt annat bråte. Spännande!

Det jag egentligen tänkte skriva var att jag är så sjukt jäkla förbannad på mej själv. Idag åker min bästa Malin utomlands och jag skulle träffa henne i skolan en stund på morgonen, men vad händer?! Jo, jag försover mej. Rejält dessutom. Vaknade en och en halv timme försent närmare bestämt. Satan vad jag svor, men vad kunde jag göra. Det var bara att inse att jag inte skulle hinna träffa henne :( Blä på min väckarklocka och på mej själv som inte vaknade.

Nu ska jag göra mej iordning så jag hinner till projektet åtminstone.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0