091118

Godmorgon vänner!

Helt otroligt. Jag kom ur sängen redan fem i sex idag. Måste vara någon form av rekord?! Jag antar att det är för att jag liksom visste att idag får jag verkligen inte försova mej. Varför undrar ni då. Joo, för att vi har nationella prov, säger jag då.
Så här sitter jag och försöker peppa mej själv till att ha ett fem timmar långt prov. Behöver jag säga att det inte går så bra? Jag måste ju gå dit vare sig jag vill eller inte. Så det är väl inte så mycket att disskutera tyvärr. Men jag har vindruvor, drickyoghurt, mackor och cola. Nog borde jag klara mej alltid. (Om ni undrar varför jag har med mej typ hur mycket mat som helst, så är det för att vi inte får någon lunch om man sitter alla timmar, vilket jag brukar göra...)

Nu ska jag käka frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0