091117

Det blev inte mycket till sömn inatt. Låg och hade ångest över att talet inte var klart och massa annat. Så imorse kom jag verkligen inte upp ur sängen för att jag var så himla trött. Jag skrev till min mentor ungefär som det var, men att jag skulle komma senare på dagen. Sen somnade jag i alla fall om, trots ångesten över att jag borde gå till skolan. Det visade sig senare att våran lärare som vi har alla lektioner förutom den sista idag, var hemma med sina sjuka barn, och att vi därför bara har iv-val idag. Jag valde med andra ord rätt dag att sova lite extra på. Men jag ska göra iordning mej nu, och sen ska jag bort till De Geer och ha rättskunskap med Céline.

Hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Har eran lärare sopm ni har i nästan alla ämnen nästan alltid sjuka barn?;)



Smart dag att välja att sova ut på i alla fall:)

2009-11-17 @ 16:09:11
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0