091116

Imorse vaknade jag ca 45 minuter senare än vad som egentligen var tänkt, så det blev att stressa runt som vanligt. Har en känsla av att det börjar bli en vana det här. Host.

Sitter och filar på ännu fler frågor till intervjun med Hanna, som jag för övrigt måste genomföra. Det får väl bli telefonintervju när vi båda har tid gissar jag. Men det blir nog bra till slut!

Snart, eller rättare sagt om en och en halv timme är det dags för att prova ut studentmössan. Och jäklar vad skönt det känns! Nu är vi liksom en bit på väg. Jag har ju till och med lyckats bestäma vad det ska stå på den. Lite stolt över mej själv är jag allt. Även om det inte riktigt blev som jag hade velat ha det. Jag har för kort namn helt enkelt. Men sånt är livet ;)

Och på tal om min samhällslektion som jag hade sån ångest för igår... Visst är ursäkterna bra (HAHAHA) men jag tänker inte gå dit. Jag har inget behov av att bli uppäten så jag låtsas nog att jag helt enkelt har glömt, hihi.

Nu ska jag få ihop lite frågor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0