091115

Precis som jag trodde så väckte mami mej tidigare än jag hade planerat att gå upp. Men nu är i alla fall alla kartonger borta i nya lägenheten. Alltså blir det bara möbler att flytta på lördag. Ganska skönt egentligen. Lite tomt är det dock här hemma, och man saknar ju vissa saker som är nerpackade. Men det får gå. Det är ju bara sex dagar kvar nu.

Nu ska jag försöka ge mej på samhällsarbetet som jag inte har börjat på än. Ganska illa, med tanke på att det ska vara klart idag! Inskickat innan klockan tolv inatt var vad hon sa. Vi får väl se hur det går med den saken helt enkelt. Dessutom ska jag hinna intervjua Hanna på något sätt innan imorn, plus att jag borde börja skriva på mitt tal som jag ska hålla på tisdag. Det här kommer inte att sluta bra, det känner jag på mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0