091113 - Studiedag!

Godmorgon!
Jag bara måste få säga hur jäkla skönt det är att vara ledig idag! Att kunna sova, i alla fall lite längre än vanligt. Underbart! Dock fick jag inte sova så länge jag ville, eftersom jag ska iväg med mormor och kolla på en lägenhet till henne om ett tag. Så jag ska väl försöka få i mej lite frukost och göra mej iordning lite smått innan jag måste kila iväg.

På tal om något hela annat. Det är ju fredag den trettonde idag. Otursdag säger alla. Men jag har aldrig riktigt råkat ut för något speciellt, peppar peppar. Vi får väl se hur det går idag!

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag vill också ha studiedag. kan man inte införa det på alla arbetsplatser?=)

2009-11-13 @ 11:22:08
URL: http://www.metrobloggen.se/sanningenomtomas

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0