091112

Som vanligt snoozade jag alldeles för länge imorse, så et blev inget bloggande då. Åkte med Liza ut till skärblacka, där vi mötte Bea och Edvard. Sen åkt vi vidare mot Linköping där hela dagen har spenderats.
Några seminarier, lite mongolisk mat och samtal med förbundsorföranden senare, åkte vi hemåt igen. Jag, som hade varit trött hela dagen i princip, somnade gott på bussen och vaknade när det var dags att kliva av i Norrköping.
For hem och la mej i sängen för att se ett avsnitt av Skärgårdsdoktorn. Såklart somnade jag även där. Så det blv inte mycket av att se de där...

Nu ska jag bada, enbart för att vi snart int har nått badkar längre. Sen blir det SOS Gute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0