091111

Sitter i skolan på textlektionen nu. Sov länge imorse igen, så jag hann inte blogga idag på morgonen heller. Försöker hitta något att skriva om till UngNT, men det går inte speciellt bra. Får se om jag kommer på något alls.

Jag har i alla fall lyckats byta min fotografisk bild B-kurs. Istället ska jag läsa rättskunskap och mental träning. Med tanke på att det inte gick alltför bra i a-kursen, så orkade jag inte kämpa mej igenom b med.  


Känns som om jag har lite bloggtorka för tillfället. Eller så har jag helt enkelt för mycket att göra :S

Kommentarer
Postat av: Céline

Jag slipper därmed vara själv på rättskunskapen :D hihi :D

2009-11-11 @ 21:38:21
URL: http://celinsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0