091108

Gårdagen bjöd på tigrar, delfiner, korv med bröd, jul i ätbar form, stall, vänner och massor av skratt! Så jag ver mer än nöjd när jag kom hem vid kvart i ett på natten efter att ha åkt Norrköping runt med Hanna, Vira, Marcus och Linnis i Hannas fina röda volvo. Jag somnade som en sten när jag la huvudet på kudden. Tror jag.

Vaknade typ... nyss i alla fall och nu sitter jag här. Har ätit frukost faktiskt, kors i taket. Snart ska jag göra mej iordning också, för vi ska iväg och äta middag (jag vet att min familj har vrickade tider när det gäller mat. Vem äter middag klockan tre liksom?). Och när jag kommer hem, är dt nog dags för mej att faktiskt göra den förbenade psykologin. Känns som om det är dags nu. Typ.

Vad ska ni göra idag?
Söndagsångest någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0