091101

Dagen började med att mormor kom och hämtade mej vid tio hos Malin. Jag var ordentligt trött eftersom vi inte somnade förrän runt tre. Jag trodde att hon skulle skjutsa hem mej direkt, men inte då. Vi åkte ut till Östra Husby och fikade hos några släktingar som jag inte sett sen jag var så liten att jag knappt kunde gå. När vi hade ätit både kakor och tårta, gav vi oss av hemåt. Men sen skulle mormor skjutsa ner sin syster till bussterminalen, för att hon skulle hem till Stockholm, så då fick jag följa med och göra det. Efter det blev mormor hungrig, så vi svängde förbi Max och käkade lite lunch. Och SEN fick jag komma hem! Äntligen.

Tog ett bad nyss och satan vad skönt det var. Så nu sitter jag här i morgonrock och orkar inte göra någor speciellt. Jag borde plugga, men jag har inga saker hemma, så det blir rätt svårt. Men men.
Jag ska väl försöka göra nått vettigt. Städa kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0