Screw Anna Skipper!

Var nere på biblioteket idag och kollade efter kinesiska tecken. Hittade dock inget relevant, så det var bara att leta vidare. Gick en sväng till guldfynd och frågade där, och sedan till Anderssons bokhandel. Några av er kanske undrar varför jag ska ha tag på det, men det tänker jag inte säga än.  (Och ni som vet behöver ju inte tala om det, hehe) Ni kommer få reda på det snart.

Träffade elsk en stund på stan också, och det var trevligt. Dock kommer han inte hit ikväll eftersom han skulle se fotboll. Då kände inte jag att jag ville gå till honom heller, för jag är ju liksom inte så jätteintresserad, som ni kanske vet. Det kommer bli lite ensamt, men vi överlever nog båda två. Det kanske till och med är bra att vi inte ses jämt.

Ikväll blir det House och godisätande framför tvn skulle jag gissa. Är trött och struntar faktiskt i att man ska vara nyttig. Screw Anna Skipper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0