PM i historia

Daniella och jag är nästan klara med projektet nu. Vi ska bara sätta upp det på vår utställningsvägg, och sedan är det klart. Vi kommer alltså ha utställningen på Norrköpings stadsbibliotek, från och med den tolfte maj, och sedan en vecka framåt. Kom gärna dit och titta. Utställningen heter Unga Mammor.

Nu sitter jag och borde skriva ett PM till historian, som ska vara klart till imorn. Vet dock inte vad jag ska skriva om än, men det löser sig väl. Måste verkligen göra alla uppgifter som inte är klara nu. För den 18 maj är sista dagen för kompleteringar. Sen sätts betygen. Men det ska jag nog klara...

T springer grabbhalvan ikväll, så jag vet inte om jag får träffa honom idag heller. Men det återstår att se. Det beror på när han är klar och så. Annars blir det väl en hemmakväll ensam i soffan med lite popcorn som tröst.

Nu ska jag försöka hitta på nått vettigt att skriva om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0