MVG

Sitter här och är lite småtrött. Gick ju upp tidigt och var på projektet och så fixade jag och Daniella med våran medieundersökning. Den blev väl någorlunda vettig, så jag är nöjd i alla fall. Sedan var det engelska och jag och Tjarlii gjorde nationella speaking. Tyckte att det gick riktigt bra, och det visade sig att jag hade ganska rätt när han gav oss betygen. Jag fick MVG och jag är sjukt glad. Hoppas ju på det i engelska.

Efter skolan gick jag hem och satte mej och löste lite soduko innan jag städade resten av lägnheten, som jag inte städade häromdagen. Sen diskade jag lite och efter det hamnade jag framför tvn.
Sen kom mamma hem och då lagade vi mat ihop. Lite smått och gott som fanns i kylen blev det, och det var faktiskt godare än jag trodde. Man får ta vad man har vet ni, hehe.

Ikväll kommer elsk hit, som vanligt. Tror det har blivit en vana det där. men en mysig vana. Undrar bara vad min mamma tycker om den, haha.
På tal om det har mammas kompis hittat riktigt bra lägenheter, där man får halva hyran betald de två första åren om man är under 26. Det kanske är något att fundera på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0