Jobb

Nu är jag äntligen hemma efter en dag på jobbet, och är trött. Det har varit så segt idag, nästan inga bilar och då bara sitter man ju och gör ingenting. Och idag blev jag för första gången irriterad på P3, den enda kanalen som brukar spela varierade låtar och ha bra program, egentligen den enda kanalen som man kan lyssna på en hel dag. Dom spelade en låt två gånger, med TIO MINUTERS mellanrum! Jag höll på att dö. Och sedan var det nästan samma låtar hela tiden. Suck på det!

När jag hade blivit nerskjutsad till grinden och börjat gå mot hållplatsen, inser jag att min plånbok ligger kvar uppe där jag jobbar. Så jag fick ringa Jimmy, som snällt kom ner med den. Han är dagens hjälte!

Nu sitter jag och småkollar på tv, och väntar på att elsk ska komma hit. Borde plugga lite till, eftersom vi har historiaprov imorn. Får se om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0