Jag kanske borde göra nått vettigt?

Nu har jag varit lat och bara varit hemma hela dan. Fast det kanske är bra eftersom jag fortfarande är lite halvdålig. Tror det blir att gå till biblioteket imorn efter skolan istället. För imorn måste jag gå! Då är det sista dagen att göra färdigt vårt mediaprojekt, och om jag känner oss rätt, kommer det gå åt skogen. Men vi får väl se.

Nu ska jag faktiskt duscha. Jag vet att jag skrev det förut, men jag har inte orkat än. Sen blir det lunch. Tror jag ska äta av mammas goda varma smörgåstårta idag igen. Om jag vågar. Undrar om det är den som gjorde att jag mådde dåligt. Hoppas inte. Kan har varit den vanliga tårtan med. Eller så vill magen bara vara lite dum.

Tänkte skänka en liten tanke till min kära T som jobbar "på riktigt" för första gången på sitt jobb idag. Han har ju haft utbildning i en månad nu, men idag var det dags att klara sig själv. Jag tror allt har gått super!

Kommentarer
Postat av: T

kanske dags för älsk att pallra sig till skolan snart?(A)



Saknar dig<3

2009-05-04 @ 16:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0