Jag håller på att somna!

Fick reda på hur det hade gått på nationella provet i matten, och det gick som jag trodde. IG, men jag ska försöka igen den 27:de. Hoppas jag klarar mej då.
Sedan var det historia och vi fick nya uppgifter, vilket jag inte riktigt gillade. Men men, det är ett senare problem. Imorn ska jag i alla fall plugga hela dan, så jag får undan lite av dom sakerna som ska vara inne på måndag. Tror jag mest satsar på historian, för svenskan kan jag göra nästa termin.

Idag skulle jag ha gått bort till elsk och sovit där, men jag var sjukligt trött. Höll ju nästan på att somna i soffan runt sex. Så det fick bli en hemmakväll med mamma och syster, och det kan ju vara trevligt. Vi är ju inte tillsammans så mycket. Så det blir väl lite film ikväll, om jag inte somnar förstås. Det blir nog en rätt tidig kväll trots allt. Jag har ju min efterlängtade sovmorgon imorn! Dock får jag ju sova ensam, men det är väl smällar man får ta, gissar jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0