I finally did it!

Äntligen! Jag lyckades. Äntligen!
Jag har nu lyckats få till ett G i matte B. Vet dock inte hur jag gjorde, men kanske hjälpte dom där 20 timmarnas plugg som jag åstadkom när jag jobbade, och satt i skolan tillsammans med Céline?! Jaa, det måste dom ha gjort. Och jag måste ju faktiskt tacka Céline lite extra, för utan hennes förklaringar, hade det faktiskt aldrig gått.
Nu kan jag vara lycklig. Nu finns inga fler bekymmer. Förutom att jag borde göra ett par svenskapapper, men dom kan jag lämna in nästa termin, eftersom vi har halva kursen kvar. Så det ordnar sig.

Nu är det 16 dagar kvar till frihet! (För några månader iaf...)

Kommentarer
Postat av: Linnea

YES! :D håll tummarna för att jag klarar mitt prov imorn :D (a)

2009-05-27 @ 20:05:20
URL: http://entand.blogspot.com
Postat av: Filippa

Grattis :)

2009-05-27 @ 22:16:36
URL: http://jmmomdt.blogg.se/
Postat av: Tomas

Grattis älsk! Jag vill också sluta tjugo i elva idag:O

2009-05-28 @ 07:57:21
Postat av: Céline

Grattis tjejen :D jag sa ju att du skulle klara det :) Bra jobbat!

2009-05-28 @ 21:40:27
Postat av: Céline

Grattis tjejen :D jag sa ju att du skulle klara det :) Bra jobbat!

2009-05-28 @ 21:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0