Häst

Nu är jag hemma från skolan och har ätit ett par knäckemackor. (Tror jag är beroende av dem, hmm...). Så nu ska jag bara byta om och så, och sen ska jag åka ut till stallet. Hoppas det inte har regnat därute med, för då kommer Boo-boo vara blöt. Jag håller tummarna. Dock tänker jag inte rida idag, utan det får räcka med longering skulle jag tro. Funderar på att ta honom en dag i helgen med, så jag kan rida lite längre. Men vi får se.

Snälla Tobias kommer och hämtar mej i stallet sen, och då bär det av till KU, för vi ska ha avslutning med grillning och lite sånt. Ska bli riktigt trevligt faktiskt. Lär väl vara hemma runt halv elva som vanligt. Kul när man ska upp vid sex imorn igen. Men men.

Nu ska jag byta om, och sen åka.
Puss

Kommentarer
Postat av: Daisybramble

Tänk å va beroende av knäckebröd, det är ju hur bra som helst för magen! :)

2009-05-13 @ 17:18:38
URL: http://www.metrobloggen.se/9

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0