Gyllene tider

Idag gick det riktigt bra att övningsköra, och jag ska verkligen satsa på att börja på körskolan i höst. Allt blir så myckt enklare då. Får hoppas att jag kan spara tillräckligt med pengar under sommaren bara.
När jag kom hem hade jag inget att göra, så jag satte igång en cd med Gyllene tider, och började städa! Kors i taket. Det tog mej en timme ungefär att dammsuga och damma hela lägenheten, så jag kände mej riktigt duktig. Blev så peppad av sommarmusik att jag liksom bara fög fram i lägenheten, haha.

Sen när mamma kom hem åkte vi ut till nya Maxi, och shoppade lite. Blev bland annat två nya tunikor för mej från Gina tricot. Riktigt fina och somriga, och dom är INTE svarta. Hoppas du är nöjd med mej Malin?! Vill ni se bilder på dom? Dock kom jag fram till att ett par marinblå leggins måste inhandlas.

Nu sitter elsk klistrad framför tvn och tittar på IFK som spelar match, och jag sitter här. Jag borde egentligen skriva en inlämning till engelskan imorn, men det hinner jag nog oxå.

Kommentarer
Postat av: Hanna

jaa! Bilder! :D

2009-05-30 @ 00:30:58
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0