090528

Jag har tappat inspirationen till att blogga egentligen. För jag kommer aldrig på vad jag ska skriva om längre. Därför blir inläggen rätt tråkiga, och det är ju liksom inte meningen. Så om nån har någon idé om vad jag skulle kunna skriva om varje dag? Typ dagens outfit eller något, bara så det blir lite roligare för dom som läser.
Visst finns det ett par djupa inlägg här och där, men dom uppstår ju bara om det händer nått jag blir arg över. Kanske ska börja skriva om alla reklamer jag hatar, eller nått annat jag varnligtvis irriterar mej på, haha.

Idag ska jag i alla fall övningsköra, och jag hoppas att jag inte ska köra ihjäl någon idag heller. Men det ska jag väl kunna lyckas med. Ska eventuellt ut till jobbet om jag orkar. Annars får jag ta det någon dag när jag jobbar lunchen. Måste ändå få tag i ett passfoto, eller liknande för att kunna få ut mitt personalkort. Någon som vet nått ställe som tar sånna foton? Jag orkar ju liksom inte gå ner till polisen, eller till en sån där fotoautomat, dom är ju läskiga, haha.

Nu ska jag käka frukost.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0