090527

Igårkväll åkte det gamla gänget ut till Vånga för att överraska Carl som fyllde 19 år. Det funkade perfekt trots ett par missöden, och han blev glad för att vi kom dit! Alltid lika trevligt att få träffa honom.

Idag har jag varit i skolan och gjort för det mesta ingenting. Egentligen bara varit rädd för det fruktade matteprovet som jag gjorde sist på dagen. Hela mitt betyg hänger på det, och jag hoopas verkligen på ett G nu. Annars måste jag hålla på med det där i trean också, och jag orkar verkligen inte det.

Ikväll vet jag inte vad jag ska göra. Antagligen kolla på Grey's och bara slöa i soffan. Kanske göra lite läxor, vad vet jag.

Kommentarer
Postat av: emma

kan du fatta det?! NÄSTA ÅR tar vi banne mej studenten!

2009-05-27 @ 21:17:04
URL: http://frostflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0