090526

Nu är det två dagar i rad som jag inte har vaknat av att elsk's alarm har ringt. Jag måste ha sovit riktigt bra med andra ord. Kanske inte så socialt av mej att inte vakna, utan bara säga hejdå när han går, men jag får skylla på att jag faktiskt har sovmorgon.

Idag har jag endast en lektion, och det ska vrkligen bli superskönt! Efter skolan ska jag spendera lite tid men Malin, och vi ska gå och äta glass på Halvars. Malin den stackarn har aldrig varit där, så jag tyckte att det var på tiden nu. Sedan skulle jag tydligen följa med henne en runda på stan också.

På kvällen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men jag hittar säkert på något. Nu ska jag försöka hitta lite bra kläder i garderoben, eftersom det ska bli lika varmt och skönt idag, som det var igår. Det är ju underbart. Rena sommarvärmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0