090525

Riktigt lång och skön sovmotgon för mej idag, och jag har njutit kan jag säga. Vi var lediga från både projektarbetet och median, så nu är det bara engelska, där vi ska läsa i våra böcker, och ett historiaprov att göra. Ganska trevligt med en sån kort dag.
Efter skolan ska jag ut till bosse en sväng. Får se om det blir en ridtur, eller om vi bara promenerar lite så han får beta. När jag kommer hem ska jag fortsätta att plugga på matten, för jag har gett mej f*n på att jag ska klara provet den här gången.

Nu ska jag snart äta frukost, och sen ska jag göra mej iordning.


Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tomas

Jag ville ju också ha sovmorgon älskling:( Lycka till på provet idag:)



Älskar dig<3

2009-05-25 @ 09:58:03
Postat av: Hanna

Jag ska pluuuuuuugga... ^^ Har två projektredovisningar och förmodligen ett prov på upptågande... Redovisningarna är imorgon :P Önska mig lycka till :D

2009-05-25 @ 18:42:08
URL: http://mangoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0