090523

Igårnatt kom elsk och mötte mej nere vid Otten runt tre, när vi stog och pratade med ett par killar som sa sig komma från tjockholm. Dom ville att vi skulle hänge med på efterfest, men det ville inte vi. Så vi gick förbi Mc'donalds på vägen hem, och sen somna vi skänt när vi väl var hemma. Trångt och mysigt i elsk's 90-säng, hehe.

Jag var riktigt trött imorse, och jag mådde väl sådär, så det blev inget jobb idag. Istället fick jag frukost på sängen av min underbara pojkvän, och sedan följde jag med min mormor till hennes bror i Oxelösund. Där fick vi mat och fika, och sen åkte vi hem igen.
Nu ikväll var vi och åt på en kinarestaurang och min mage är hur stor som helst efter all mat. Ser nästan ut som jag har fått en släng av graviditet, haha. (Nej, jag är inte gravid).

Nu ska jag bara ta det lugnt, och sakna elsk som är nere i viken. Och så ska jag se på Fantomen på Operan som går ikväll.

Imorn blir det jobb hela dagen och sedan träffa elsk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0