090520

Sov lite längre idag än vad jag skulle ha gjort, och då får jag ju skylla mej själv när jag får stressa omkring här. Får väl se om jag hinner få i mej någon frukost, men det hoppas jag för jag är hungrig. Sedan måste jag nästan springa till skolan för att hinna, men det ordnar sig nog.

Iag är det svenska, englska och matte på schemat, vilket är lite halvsegt, men det går. Hoppas jag fattar allt på matten så jag klarar provet nästa vecka, för annars är dej "hej IG-barn" och det har jag ingen lust med. (nej, jag är inte bra på matte!).

Ikväll ska jag och elsk ner till bowlingen, där vi ska möta Mathilda och Tobbe. Vi ska äta lite och sedan blir det bowling! Ska bli hur kul som helst. Jag och elsk har ju faktiskt stått ut med varandra i hela tre månader idag, hehe.

Nu ska jag käka frukost.

Kommentarer
Postat av: T

Stått ut med? =)



Jag har faktiskt haft tre underbara månader:)<3

2009-05-20 @ 08:28:25
Postat av: Daniella

söt du är, stått ut med :P



Hoppas ni har haft det roligt!



Puss på dig!

2009-05-20 @ 23:19:53
URL: http://denisedaniellajozefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0