090519

Jag tof lite extra lång sovmorgon idag, för jag har verkligen varit helt slutkörd på senaste tiden. Dock hjälpte det inte alls, utan jag har varit jättetrött hela dagen i alla fall. Sov lite på eftermiddagen med, men inte heller det hjälpte. Är det något fel på mej? Ska man verkligen vara såhär trött, även fast man ha sovit?! Jaja.

Jag har läst klart engelskan nu iaf, så jag ska sätta mej och skriva en recension medan jag ser på House. Det går nog ganska fort skulle jag tro. Till min stora förvåning var boken faktiskt bra. Så det kommer nog inte bli några problem med att läsa ut den.

Elsk kommer inte hit idag, för han har tränat i viken, och kommer hem sent. Det blir liksom tomt på ett sett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0