090518

Efter en rätt seg dag i skolan gick jag hem i duggregnet. Inte det mysigaste kanske, men i alla fall. Jag gillar mina små promenader till och från skolan. Man får liksom egen tid att tänka. Och det gillar jag.

Nu har jag suttit här ett par timmar igen, och en uppgift i historian är faktiskt klar. Bara en kvar i historia nu. Sedan har jag lite i svenska som skulle vara bra att få undan, plus en bokrecension på engelska. Fan. Jag går och gräver ner mej snart. Pallar inte det här. Men jag får väl skylla mej själv.
Allt måste in idag innan tolv inatt. Säg lycka till.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Lycka till! :D

2009-05-18 @ 23:04:22
URL: http://entand.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0