090517

Gårdagens spenderades med plugg, i en amazon i Sandviken och i elsklings soffa med en filt över frusna mej. Norge vann melodifestivalen, med rekord poäng. Så bra var väl inte låten? Men det kanske bara är jag som tycker så. Jag vet inte. Jag hejade på Island, och dom kom ju iaf tvåa.

Idag åkte jag, elsk, mamma och syster upp till våra vänner i Vånga. Otroligt hur mysigt deras ställe är. Jag vill också bo på ett sånt ställe!
Sedan kom även Sophie (min gudmor) och Jonas, med deras son Oliver. Galet hur söta sånna där små ungar kan vara. Jag hade nästan kunnat kidnappa med honom hem. Skrattade ju åt nästan vad som helst. Mysunge!

Nu har iaf Sophie hört mej sjunga, så nu får vi se vilken låt det blir. Men jag ska iaf sjunga på hennes och Jonas bröllop den första Augusti. Det ska bli hur roligt som helst.

Nu sitter jag här nergrävd i plugg, men snart är det paus för One Tree Hill. Sedan måste jag fortsätta. Fast inte längre än till nio har jag bestämt. Då börjar nån film på fyran, så då tänker jag inte sitta här längre. Undrar hur jag ska få klart allt till imorn. Ett mysterium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0