090513

Igår var det Nationellt prov i matte på morgonen, och jag kan säga att det gick åt h*lvete. Men det är sånt man får ta. Jag gissar på att jag kommer få jobba med den förbannade matten hela trean med, men jag ska f*n ha G i den innan jag går ut. Så är det bara.

Efter det gick vi och åt, och sen gjorde jag och Daniella klart vår utställning. Sedan fick vi skjuts ner till stadsbiblioteket av Niclas, vår lärare, och nu står hela utställningen där. Så alla som vill, för gärna gå förbi och titta på den. Utställningen heter "Unga Mammor". Den kommer finnas på stadsbiblioteket till och med måndag den 18/5.



Imorse gick jag upp tidigt, igen. Ingen sovmorgon den här veckan. Men jag överlever. Nu ska jag snart gå iväg till skolan där svenska, engelska och matte väntar.
Efter skolan ska jag ut till Blacka och först ta hand om Bosse, och sen är det avslutning på KU.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0