090507

Idag började jag tidigt med foto A, och det gick ganska smärtfritt. Vi var i mörkrummet och framkallade lite bilder. Ganska kul faktiskt. Sen var det svenska och jag gjorde äntligen min bokanalys, och jag blev inte dödad av min lärare och hon gick på att jag faktiskt läst boken. (Jag har läst 2 sidor och en redension, hehe) Så jag tycker man kan säga att det gick rätt bra.

Nu sitter jag i en datasal och väntar på en lärare. Jag slutade för en timme sedan ungefär, men jag och Daniella måste jobba med vår utställning. Som för övrigt kommer finnas på Norrköpings stadsbibliotek från och med tisdag den tolfte maj. Så gå och kolla mina vänner!

Nu hoppas jag Niclas kommer snart, för jag vill ha hans usb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0