090504

Jag skrev inget igår, men det var för att släkten var här på dagen och firade mej, och sedan på kvällen åkte jag och elsk ner till stan. Det var egentligen meningen att vi skulle äta våfflor, men jag råkade nämna Mc Donalds, så vi blev sugna på det istället, så det fick bli så. Dock mådde jag sjukt illa efter maten så det fick bli att promenera hem med varsin Mc Flurry i handen.
Måste bara säga att känslan jag fick när vi gick där tillsammans var en bra känsla. Det känns inte som något meningslöst tonårsfjant, det känns äkta! Och äkta är bra ska ni veta.
När vi kom hem igår blev det film i soffan och sen blev det sängen för vi var trötta båda två.

Är hemma från skolan idag, för jag mår fortfarande helknasigt. Vet inte alls vad det är med mej. Nu ska jag dock försöka få i mej frukost, och sen blir det dusch, för jag ska ner till bibblan idag och kolla upp lite kinesiska tecken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0