090502

Det har varit lite dött här på bloggen över helgen, men jag har helt enkelt inte haft tid för den. Det har varit mycket, så jag har varit tvungen att prioritera andra saker.

På valborg var jag hemma hos Malin, tillsammans med T, Irina, Mirela, David och Oscar. Vi spelade kort, lyssnade på musik och hade allmänt trevligt. Efter ett tag gick vi ner till brunnsparken för att se på elden, men den hade redan brunnit ut, så vi gick vidare mot Å-cafét. Men det var så mycket folk, plus att Oscar hade glömt sitt leg, så vi gick hem igen. Vi kom hem runt ett och då gick vi och la oss.
Igår ringde klockan tjugo över sex, och då skulle jag upp och jobba. Som tur var jobbade Stina, så det var trevligt att komma till jobbet. Dock blev både hon och jag förbannade när Karl inte dök upp förrän tio över tio. (Vi börjar tio). Så han är lite lätt hatad redan. Men det är klart. Han är ju chefens son...

Efter en rätt tråkig halvtimme på Kolmårdens station, tog jag bussen hem. Direkt när jag kom hem duschade jag och åt. Och sedan kom det massa människor hit. Vi satt i mitt vardagsrum och kollade på tv, och förfestade lite. Mycket trevligt. Sedan blev det en utekväll på Otten, som jag sent ska glömma kan jag säga. Det blev nog lite för mycket av vissa saker. Typ tequila, haha. Men roligt hade vi iaf.
Vid halv tre drog vi bort till Corner och käkade kebab, och sedan började vi vår promenad hemåt. Vi var tvugna att ta en omväg för att kunna följa Hanna, så det slutade med att vi var hemma vid kvart över fyra på morgonen. Då hade jag sjukt ont i fötterna och var hur trött som helst. Det tog inte många sekunder innan jag somnade.

Idag sov jag fram till halv ett ungefär och sedan var det dags för frukost tillsammans med Mathilda och Tobias. T hade redan åkt eftersom han skulle döma. Efter att vi hade ätit åkte dom hem, för Mathilda skulle jobba. Och sedan dess har jag gått runt som i en dvala. Följde med mamma och handlade förut, och det var smärtsamt kan jag säga. Solen var min fiende idag.
Nu har jag sovit tre timmar, och jag trodde att det skulle få mej att må bättre. Men istället mår jag ännu värre. Vet inte om jag kan få i mej mat idag om jag ska vara ärlig. Usch!

Nu ska jag försöka få i mej nått att äta, eller iaf dricka, så kanske jag mår bättre sen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0